آموزش فیگور گیری در بدنسازی

فیگور گیری . تمرین فیگور گیری ، مسابقات فیگورگیری ، نحوه فیگورگیری ، شیوه های فیگور گیری ، استاندارد فیگور گیری ، فیگورگیری در بدنسازی ، آموزش فیگور گیری در بدنسازی

 بقیه در ادامه مطلب...

یکی از مهمترین نکاتی که یک ورزشکار و قهرمان بدنسازی و پرورش اندام باید به آن توجه کند نحوه فیگور گیری و نمایش بهتر و کاملتر بدن در مسابقات بدنسازی در هر سطح ، برای کسب مقام و سنجش بدن خود با سایر رقبا است .فیگور گیری را می توان به برداشت محصول یک مزرعه تشبیه کرد که کشاورز ماه ها و حتی شاید سالها برای آن زحمت کشیده است و در صورتی که برداشت محصول به خوبی انجام نشود نتنها زحمات کشاورز به چشم نخواهد آمد بلکه ممکن است این زحمات حتی به هدر رود . برای فیگور گیری در حد ایده عال شما به تمرینات زیادی احتیاج دارید ، و هر چه به زمان برگزاری مسابقه نزدیکتر می شود باید دامنه این تمرینات افزایش یابد . در حین تمرین سعی کنید کاملا خونسرد و آرام باشید . محیط کاملا ساکت و خلوتی را انتخاب کنید که فرغ از هر نوع هیاهو باشد تا بتوانید به خوبی تمرکز بگیرید ( بقیه مطالب را در ادامه محصولات بدنسازی دنبال کنید ) امیدوارم تا اینجا از مطالب آموزشی بالا بهره برده باشید حال از شما تقاضا میکنم از صفحه مخصوص و ویژه محصولات و بسته های آموزش بدنسازی که در لینک زیر موجود میباشد دیدن کنید . از جمله کراتین ها ، هورمون های رشد ، مکمل ها و سی دی ها و دی وی دی های آموزشی در جهت رشد و توسعه علم بدنسازی در کشور ایران البته ما سعی میکنیم مواردی را به شما یشنهاد کنیم که از نظر استاندارد و گواهی بهداشت در وضعیت کاملا قانونی و مجاز قرار داشته باشد . با امید آنکه گام موثری در توسعه و رشد این ورزش در کشورمان داشته باشیم . محصولات آموزشی نیز در پکیج های استاندارد شامل نکات آموزشی و فیلم های آموزشی بصورت سی دی و دی وی دی در اختیار در خواست کنندگان قرار خواهد گرفت . این پکیج ها برای وب مسترها در صورت عقد قرار داد بصورت رایگان قرار خواهد گرفت کلیک کنید

 

 

 

 

سعی کنید در هر هفته سه زمان نیم ساعتی را به تمرین فیگور گیری اختصاص دهید و هرچه به زمان مسابقات نزدیک میشوید این تمرین را بیشتر انجام دهید تا آنجا که به روزی یکبار برسد . سعی کنید تا قبل از فیگور گیری فعالیت شدید داشته باشید تا عضلاتتان کاملا منقبض شده باشد . زمانی که کاملا عضلاتتان تحت کنترل خودتان باشد مطمئنا در فیگور گیری اجباری درخشش بیشتری خواهید داشت . شما میتوانید در مقابل آینه یا بدون آن فیگور بگیرید و حتی در برابر دوستان و منتقدان این کار را انجام دهید . بهتر است از کسی بخواهید تا در حین فیگور گیری از شما عکس بگیرد و عکس ها را در اختیار شما بگزارد تا خود شما به عنوان بهترین منتقد در زمان آرامش بصورت جامع بدن خود را بررسی کنید . توصیه من به ورزشکارانی ( آموزش بدنسازی ) که زیر نظر من کار می کنند این است که در هر مسابقه متد و برنامه فیگورگیری خود را تغییر دهند . زمانی که به این نتیجه رسیدید که برنامه فیگور گیری شما به حد تکامل رسیده است و به بهترین وجه بدن شما خود را ابراز می کند برنامه را متوقف کنید و سعی در برطرف ساختن نواقص و کاستی های بدن خود کنید . در حین فیگور گیری است که شما باید به داوران ثابت کنید که بدن شما از همه برتر ، حجیم تر و تفکیک شده تر است و شما از همه شرکت کنندگان دیگر برای قهرمانی زحمت بیشتری را متحمل شده اید پس فیگور گیری صحیح است که شما را قهرمان میکند . به شهرت و آوازه می رساند . فیگور گیری یکی از مهمترین اصول یک بدنساز حرفه ای خواهان شهرت میباشد . این وبلاگ سعی دارد دز آینده ای نزدیک مجموعه عکس از فیگرهای مختلف بدنسازان بزرگ دنیا را در اختیار خوانندگان خود قرار دهد . عکس و تصویر فیگور گیری و فیگور ورزشکاران بزرگی همچون رونی کلمن ، جانی جکسون ، گرگ ولتنینو ، شهریار کمالی ، کینک کمالی ، آرنولد ، دورین یاتس ، علی تبریزی ، محسن یزدانی ، عباس خاتمی و ... همه ی فیگور گیران ایرانی ، خارجی و ایرانی مقیم خارج از کشور ... در سالهای متفاوت میلادی از جمله سالهای 2005 ، 2006 ، 2007 ، 2008 ، 2009 و 2010 و همجنین سالهای شمسی 82 و 83 و 84 و 85 و 86 و 87 و 88 و 89 و 90 این وعده است که در آینده احتمالا محقق شود . جدید و قدیمی ( فیگورگیری قدیم ) . تشخیص فیگورگیری صحیح و فیگورگیریهای اشتباه . در تمام دوران ها فیگور گیری رایج بوده است در واقع فیگور گیری ریشه تاریخی نیز دارد و در ادوار گذشته نیز به شکلهای گوناگون به نمایش در آمده است . واژه و اصطلاح صحیح فیگورگیری به شکلهای غلط فیگرگیری و فی گور گیری نیز نوشته میشود

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!